Przejdź do treści strony
Logo Gminy Zawonia

Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta

Anna Kozłowska 

Od 8.09.2025 r. w każdy drugi poniedziałek miesiąca w Urzędzie Gminy Zawonia będzie pełnił dyżur Powiatowy Rzecznik Konsumentów. Konsultacje będą odbywały się w pok. nr 02 (parter wejście obok biura ewidencji ludności) od godz. 11.00 do 15.00.

Podczas spotkań mieszkańcy będą mogli skorzystać z bezpłatnej pomocy w zakresie spraw konsumenckich, w tym m.in.:

  • rozwiązywania sporów z przedsiębiorcami (np. reklamacje, zwroty, nieuczciwe praktyki handlowe),
  • pomocy w przygotowaniu pism i zgłoszeń,
  • uzyskaniu informacji o przysługujących prawach oraz możliwościach ich dochodzenia,
  • wskazania instytucji wspierających konsumentów w bardziej złożonych przypadkach.

kontakt: 71/ 387-95-87, a.kozlowska@powiat.trzebnica.pl

Chcesz wiedzieć więcej - Powiatowy Rzecznik Konsumentów - kliknij tutaj
Opublikował(a): Anita Adamczyk-Sowa Data publikacji: 12-10-2020 11:02 Modyfikował(a): Magdalena Przybylska Data modyfikacji: 19-09-2025 10:10

Przewiń do góryPrzewiń do góry