Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta
Anna Kozłowska
Od 8.09.2025 r. w każdy drugi poniedziałek miesiąca w Urzędzie Gminy Zawonia będzie pełnił dyżur Powiatowy Rzecznik Konsumentów. Konsultacje będą odbywały się w pok. nr 02 (parter wejście obok biura ewidencji ludności) od godz. 11.00 do 15.00.
Podczas spotkań mieszkańcy będą mogli skorzystać z bezpłatnej pomocy w zakresie spraw konsumenckich, w tym m.in.:
- rozwiązywania sporów z przedsiębiorcami (np. reklamacje, zwroty, nieuczciwe praktyki handlowe),
- pomocy w przygotowaniu pism i zgłoszeń,
- uzyskaniu informacji o przysługujących prawach oraz możliwościach ich dochodzenia,
- wskazania instytucji wspierających konsumentów w bardziej złożonych przypadkach.
kontakt: 71/ 387-95-87, a.kozlowska@powiat.trzebnica.pl
Chcesz wiedzieć więcej - Powiatowy Rzecznik Konsumentów - kliknij tutaj










